Ako funguje tlmočenie na vyžiadanie pre vašu firmu

Tlmočenie na vyžiadanie

Tlmočenie na vyžiadanie

Keď sa podniky rozhodnú globalizovať, to, ako dobre budú komunikovať so zamestnancami a zákazníkmi v iných regiónoch, bude silným určujúcim faktorom ich úspechu. Aby sa zabezpečilo, že ich komunikácia medzi jazykmi bude bezproblémová, hľadajú pomoc tlmočníckych služieb, najmä v situáciách, ktoré si vyžadujú okamžitý prístup k tlmočníkovi. Okrem toho v dôsledku pandémie COVID-19 mnohí ľudia stále na diaľku podnikajú cez hranice, čo podporuje ich potrebu telefonických tlmočníkov na vyžiadanie.

Aby vyhovovali potrebám čoraz globalizovanejšieho a na diaľku pracujúceho sveta, tlmočenie na vyžiadanie sa stáva prominentným v mnohých odvetviach, ako je vzdelávanie, lekárske a právne služby. Poskytuje základnú službu, ktorá rieši okamžité problémy, ktorým by inak bránili jazykové bariéry.

 

Čo je tlmočenie na vyžiadanie?

Podniky si často môžu naplánovať, kedy budú potrebovať tlmočnícke služby, ako sú napríklad malé stretnutia, viacúčelové školenia alebo rozsiahle viacjazyčné konferencie. Existuje však nespočetné množstvo situácií, v ktorých je potrebná okamžitá tlmočnícka pomoc, a práve vtedy je nevyhnutné tlmočenie na vyžiadanie.

 

Ak chce klient využiť tlmočenie na vyžiadanie, kontaktuje poskytovateľa profesionálnych tlmočníckych služieb, stiahne si aplikáciu poskytovateľa a vyberie si požadovaný jazykový pár. Potom sa spoja s tlmočníkom, ktorý sa pripojí k hovoru medzi stranami a tlmočí diskusiu tak, ako prebieha.

 

Využitie tlmočníckych služieb na vyžiadanie je nákladovo efektívnym prostriedkom na uľahčenie komunikácie medzi ľuďmi, ktorí hovoria rôznymi jazykmi. Keďže služba účtuje len čas, počas ktorého sa klient a tlmočník rozprávajú, poplatky môžu byť obmedzené na minimum. Nie je potrebné žiadne špeciálne vybavenie a klienti majú prístup k službe prostredníctvom telefónu, online stránky a mobilnej aplikácie. Služba na vyžiadanie poskytuje rýchly a jednoduchý prístup k vyškolenému tlmočníkovi kedykoľvek počas dňa alebo noci.

 

Ako tlmočenie na vyžiadanie pomáha podnikom

Podniky v akomkoľvek odvetví môžu mať prospech z používania tlmočníckych služieb na vyžiadanie.

Medzi hlavné výhody tejto interpretačnej metódy patria:

Odstraňovanie chýb

Jednou z najdôležitejších výhod používania viacjazyčných tlmočníckych služieb na vyžiadanie je, že takouto činnosťou je možné predísť závažným a potenciálne závažným chybám. Napríklad tlmočník na vyžiadanie môže pomôcť zabrániť chybe v komunikácii, ktorá môže pacienta stáť život v nemocnici, keď lekári pracujú na jeho liečbe. Okrem toho tlmočník na vyžiadanie, ktorý pomáha počas súdneho konania, môže zabezpečiť, že nesprávna komunikácia nespôsobí veľkú chybu, ktorá by ovplyvnila výsledok prípadu.

Šetrenie peňazí

Keď sa chyby a nedorozumenia znížia a odstránia, konečným výsledkom je obrovská úspora nákladov. Zamestnanci nebudú musieť opakovať svoju prácu, aby opravili chybu, a zákazníci budú mať menej dôvodov vrátiť produkt alebo zrušiť službu. Jednoducho povedané, dbať na to, aby sa práca od začiatku vykonávala správne, šetrí peniaze.

Zvýšenie účinnosti

Spolu s úsporou peňazí tlmočnícke služby na vyžiadanie urýchľujú čas potrebný na dokončenie úloh a projektov. Podnik môže mať napríklad sklon zaznamenať schôdzu na diaľku a potom uzavrieť zmluvu s poskytovateľom jazykových služieb o preklade a prepise informácií. Tlmočenie na vyžiadanie znamená, že tieto kroky možno eliminovať, pretože konverzácia bude preložená v reálnom čase.

Oslovenie väčšieho počtu zákazníkov

Keď sa podnik rozhodne globalizovať, musí byť schopný odstrániť jazykové prekážky, ktoré stoja v ceste prilákaniu nových klientov. Potenciálny zákazník bude chcieť pred nákupom plne porozumieť produktu alebo službe, takže tlmočník na vyžiadanie môže obom stranám pomôcť, aby si boli plne vedomí svojej dohody. Toto porozumenie zvýši pravdepodobnosť, že klienti pokročia s nákupom.

Zabezpečenie vynikajúceho zákazníckeho servisu

Rozhodnúť sa vstúpiť na medzinárodné trhy znamená prijať záväzok, že budete môcť efektívne komunikovať so zákazníkmi v ich rodnom jazyku. Len čo potenciálny klient zažije frustráciu z neschopnosti byť pochopený, pravdepodobne prejde do inej spoločnosti. Prístup k tlmočníckym službám na vyžiadanie znamená, že jazykové bariéry je možné vždy prekonať a zabezpečiť výnimočné služby zákazníkom.

Tlmočenie na vyžiadanie: udržiavanie zákazníkov v kontakte

Keď klienti cítia, že sa s nimi spoločnosť môže stotožniť, je pravdepodobnejšie, že zostanú s podnikaním v kontakte. Preto by boli vhodnejšie stať sa opakovanými zákazníkmi alebo sa podeliť o svoje dobré skúsenosti s inými potenciálnymi klientmi. Prostredníctvom výkladu na vyžiadanie budú zákazníci pozitívne vnímať svoje interakcie so spoločnosťou, čo spôsobí, že zostanú lojálni k podniku a značke.

Pre  všetky podniky, ktoré sa snažia prilákať medzinárodných zákazníkov, je tlmočenie na vyžiadanie dôležitou službou, ktorá má byť ľahko dostupná. Vytvorením vzťahu s profesionálnou tlmočníckou službou budú podniky okamžite vedieť, na koho sa majú obrátiť, keď potrebujú pomoc pri tlmočení. Buďte pripravení na všetky potreby medzinárodnej komunikácie tým, že sa spojíte so poločnosťou, ktorá sa špecializuje na tlmočenie na vyžiadanie.

 

Zhrnutie

Keďže sa podniky rozhodujú pre globalizáciu, ich potreba efektívne komunikovať so zamestnancami a zákazníkmi v iných regiónoch rastie. Aby tlmočenie na vyžiadanie vyhovovalo potrebám čoraz globalizovanejšieho a na diaľku pracujúceho sveta, poskytuje mnohým odvetviam veľké výhody.

Newsletter

Chcete byť informovaný?
Zaregistrujte sa na odber noviniek

Kontaktujte nás

TLMOCNIK Translations s.r.o.
Seberního 9, 82103, Bratislava

Orange: +421 905 310 564
T-Mobile: +421 911 310 566
O2: +421 949 344 993
e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.